סקי בבולגריה – המלצה על אתר הסקי בנסקו

מאת
התעדכן: נובמבר 7, 2011

אם לפני שנה מישהו היה אומר לי שאני נוסעת לחופשת סקי הייתי צוחקת לו בפנים. תבינו, מעולם לא הייתי בחופשה שמתקרבת לחופשה בסגנון שכזה. חשבתי שסקי מיועד לאנשים שאוהבים ספורט אתגרי בלבד. אבל הסתבר לי שלא כך הדבר.

אני רוצה לספר לכם על חוויה בלתי נשכחת שהיתה לי בינואר 2011 באתר הסקי בנסקו שבבולגריה. העיירה בנסקו נמצאת במרחק של כ-3 שעות נסיעה מעיר הבירה, סופיה. כשנחתנו בשדה התעופה בסופיה פגש אותנו נציג ישראלי, הועלנו לאוטובוסים והתחלנו את דרכנו לשבוע של שלג ושל כיף.
ראשית, התרשמתי מאוד מהעיירה עצמה. זו עיירה קטנה וציורית המורכבת מרחוב אחד ראשי אשר בקצהו נמצאת נקודת ההתחלה שממנה עושים סקי. הרחוב מלא בחנויות ו"מחאנות" (מסעדות). בערב הרחוב הראשי, ששמו פירין, הופך למדרחוב מואר, כיפי ושוקק חיים שבו תוכלו למצוא קזינו, ברים, מסעדות מעולות ודיסקוטקים. ברחוב ישנה גם רחבה המיועדת להחלקה על קרח.
אל דאגה, אם לא הספקתם לקנות ציוד המיועד לנופש שכזה תמצאו אותו בחנויות הפרוסות לאורך הרחוב הראשי במחירים סבירים ביותר.

הנסיעה לאתר עצמו באמצעות הרכבל אורכת כ-30 דקות והנוף הנשקף מהרכבל עוצר נשימה! מהרכבל רואים צמרות עצים ירוקות שנפרסות כשטיח מתחת לרגליים, השילוב בין הלובן הבוהק של השלג והירוק העז של העצים יוצר אפקט מאוד עוצמתי. ואל תשכחו את האוויר הצח שאותו נושמים ומשתכרים מניקיונו.
כשהגענו למעלה חולקנו ע"י צוות המדריכים לקבוצות לפי רמת הגלישה. אל דאגה, ישנן גם קבוצות לימוד לילדים. אלה שמצליחים לגלוש לבד מגיעים מלמעלה למטה באופן עצמאי ואלה שעדיין מתקשים בגלישה יורדים ברכבל עד למטה.

לסיכום, הייתי רוצה להמליץ בחום על אתר זה, הן לאלה שאולי חוששים ומתלבטים לצאת לחופשת סקי והן למשפחות עם ילדים קטנים – לכולם מתאים סגנון חופשה זה.
מעולם לא חיכיתי לחופשתי הבאה כמו שאני מחכה לחופשת הסקי הבאה שלי.

לחץ כאן לקריאת המלצה על אתר הסקי בורובץ.

טניה באסין

סוכנת בסניף איסתא אשדוד

כתבות אחרונות של טניה באסין (לחץ לכל הכתבות)

2 תגובות

1. נחום

דצמבר 25, 2015 ב 12:27 pm

הפעם פגשנו מקומיים עצבנים,כועסים.כשנחסם כרטים sky pas בטעות, לא רצו לעזור.
    לא אפשרו להמשיך להשתמש בכרטים.
    תחשבו פעמיים לפני שנוסעם לב נס קו.
    נחום.21-27/12/15.

2. לימור

פברואר 27, 2014 ב 6:34 pm

בדומה לכותבת טניה כמוה גם אני לא דמיינתי שאהנה מחופשה שבה לא נחים ולא האמנתי שגם אצליח וגם אהנה עד כדי התמכרות לסקי,
    התחלנו ברומניה ועברנו לבנסקו בבולגריה ואני חוששת שאין מה להשוות בין איכות ומקצועיות השירות וכמובן אדיבות המקומיים בין הבולגרים בבנסקו לבין הרומנים ! אז ככה.. להפתעתי בבולגריה היה איום ונורא ! אין מצב לחזור לבולגריה אי פעם, למרות שאתר הסקי בבנסקו אכן מציע מגוון מסלולים מהקלים והנוחים גם לילדים ועד מאתגרים למתקדמים. המקומיים בבולגריה בקושי עושים טובה שהם זזים לתת שירות בסיסי, האוכל שם היה דל ברמות קשות (למזלנו מצאנו את מסעדת ויקטוריה בערב האחרון שהצילה את קיבתנו המצטמקת), המחירים גבוהים מאד בהשוואה לרומניה, למשל מדריך פרטי עלה פי שניים וחצי מאשר ברומניה וכך לגבי האוכל. חייבת גם לבקר את השירות של חברת פינגווין שדרכה לקחנו את הדיל שלא ממש גרמה לנו באיזשהו אופן להנות מחווית הטיול והסקי. ויש עוד אבל נראה לי שמספיק..

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>